ПРО ГРУ
Ці таємничі й небезпечні катакомби – обитель кістяного дракона Умброка Вессни. У моторошному темному підземеллі ви можете натрапити як на зловісних привидів, що переслідуватимуть вас до самої смерті, так і на всілякі портали, які перенесуть вас будь-куди. Ви будете досліджувати підземні лабіринти, звільняти численних в'язнів, що благають про порятунок за ґратами, і шукати святилища з незліченними скарбами…
"Кланк! Катакомби" - нова версія захопливої колодобудівної пригодницької гри "Clank!: A Deck-Building Adventure".
Жодна подорож у катакомби не буде схожою на іншу
Замість ігрового поля у цій грі використовуються плитки та планшет катакомб. Завдяки елементу випадковості від додавання плиток ви щоразу складатимете неповторне ігрове поле!
Партії стануть набагато різноманітнішими, а значить, гра навряд чи колись набридне. У "Кланк! Катакомби" також трохи змінилися правила отримання артефактів, а для переміщення заблокованими тунелями тепер потрібні відмички, з’явилася нова дія Відімкнути скриню, бібліотеку або в'язницю, новий тип кубиків-привидів, а ще додалися жетони в’язнів, деякі товари та таємниці, яких не було в попередниці.
Перевірте свою удачу, спробувавши втекти від дракона з награбованими скарбами!
ЯК ГРАТИ
Усі гравці розпочинають партію з однаковими невеликими колодами, але здобувають інші карти протягом гри. У кожного своя власна стратегія, бо карти, які додаються в колоди під час гри, мають різні ефекти. Поліпшення вашої колоди і вибір оптимальної стратегії — ключ до перемоги.
Протягом гри кожен гравець прагне здобути жетон артефакту й утекти від дракона, повернувшись у початкову локацію — Склеп над підземеллям, та здобути якнайбільше очок за артефакти та іншу здобич, щоб перемогти суперників й отримати титул Найкрутішого злодія Королівства!
Гравці ходять по черзі, розпочинаючи свій хід з 5 картами на руці. Потрібно зіграти всі ці карти до кінця ходу, виклавши їх в ігрову зону перед собою. Більшість карт дають ресурси – уміння, мечі, чоботи – потрібні для виконання різних дій. Також гравець може отримати монети або кланки!.
У свій хід, ви можете виконати будь-яку кількість перечислених дій, доки на це вистачає ресурсів:
- Отримати карту. Витратьте вміння, щоб отримати карту ряду підземелля або із резерву у свій скид
- Використати пристрій. Витратьте вміння, щоб отримати пристрій з ряду підземелля, застосуйте його та скиньте
- Атакувати монстра. Витратьте мечі, щоб атакувати монстрів в ряді підземелля. На карті монстра вказано, скільки мечів треба щоб його перемогти. Якщо вам це вдалось - отримайте вказану на карті монстра нагороду та скиньте його карту
- Переміститися. Витратьте чоботи, щоб перемістити свого героя. Кожен символ дозволяє переміститися одним тунелем, однак деякі тунелі мають додаткові вимоги і правила
- Купити на ринку. Якщо ви перебуваєте на клітинці ринку - можете купити будь-який жетон з планшета ринку за 7 монет і покласти його в особистий запас
- Узяти артефакт. Якщо ви перебуваєте у приміщенні з жетоном артефакту, ви може взяти його й покласти в особистий запас
- Відімкнути скриню, бібліотеку або в'язницю. Перебуваючи в приміщенні з символами скрині, бібліотеки чи в'язниці із замками, ви можете витратити відмичку, щоб відімкнути цей об'єкт, та отримати жетон великої таємниці, таємний фоліант чи жетони в'язнів
- Святилище. Перебуваючи у святилищі, ви можете відмітити його кубиком свого кольору та отримати по монеті за кожне святилище, яке ви вже відмітили
Кінець ходу
Зігравши всі карти з руки й виконавши всі потрібні дії, виконайте такі кроки по порядку:
- Покладіть усі карти зі своєї ігрової зони у скид, а потім візьміть 5 карт на руку з колоди. Якщо вона вичерпалася, перетасуйте скид та утворіть нову колоду.
- Поповніть ряд підземелля, заповнюючи прогалини картами з відповідної колоди.
- Якщо будь-яка з щойно викладених карт має символ атаки дракона - дракон атакує! Зберіть усі кубики в зоні "Кланк!" і покладіть їх у мішечок дракона. Потрусивши мішечок, візьміть стільки кубиків, яке значення вказано в комірці треку люті дракона. Кожен чорний кубик покладіть у загальний запас, а кожен кольоровий кубик завдає поранення гравцеві відповідного кольору. Якщо з мішечка взято білий кубик привида, усі зазнають поранення. Коли атака завершується, покладіть усі витягнені білі кубики у зону "Кланк!".
Зазнаючи поранень, гравець додає кубики свого кольору на шкалу здоров’я свого героя. Якщо шкала здоров'я заповнена, гравець вибуває з гри.
Кінець гри
Гра закінчується, коли всі гравці або тікають від дракона, або вибувають. Гравець втікає від дракона, якщо йому вдалося повернутися у Склеп з артефактом. Кожен гравець, який утік, підсумовує:
- Цінність артефакту
- Очки за жетони
- Очки за монети (додає номінали монет).
- Очки за карти в особистій колоді, на руці й у скиді.
Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.