0

Настільна гра Жах Аркгема: Карткова гра – Оновлене видання (Arkham Horror LCG: Revised Core Set)

Артикул 8054
В наявності

ПРО ГРУ

«Arkham Horror: The Card Game» – жива карткова гра, яка пропонує учасникам пройти кампанію в кооперативному режимі. Гравцям належить збирати докази, розгадувати містичні таємниці і боротися з жахливими тварюками. В процесі партії учасники будуть постійно опинятися перед сюжетними розвилками. Прийняті рішення та результати сценарію впливають на хід всієї історії. При успішному виконанні завдань і досягненні поставлених цілей гравці отримують очки досвіду, які вони зможуть витратити на апгрейд особистих колод.

Настільна гра «Жах Аркгема. Карткова гра» розроблена в 2016 році. Одним з авторів гри виступив Нейт Френч, що з'їв собаку в живих карткових іграх, а саме створив карткову «Гру Престолів», «Володаря Перснів», «Зоряні війни» і «Варгаммер: Вторгнення».

Гра ставала номінанткою конкурсів «As d'Or» і «Golden Geek» в категоріях «Краща гра для двох гравців», «Краща соло-гра», «Кращий арт», «Краща кооперативна гра» і «Краща тематична гра» , а також переможцем «Golden Geek» («Краща карткова гра») і «International Gamers Award» («Краща стратегічна гра для двох гравців»).

Жахи Аркгема

Події гри відбуваються в знаменитому місті Аркгем і в його околицях. Учасники вибирають собі сищиків з унікальними здібностями і характеристиками, а потім складають особисті ігрові колоди. У базовій грі є 5 сищиків - це федерал Роланд Бенкс, бродяжка Венді Адамс, бібліотекар Дейзі Уокер, колишній злочинець Скат О'Тул і офіціантка-чарівниця Агнес Бейкер.

Особисті колоди гравців складаються з карт активів, навичок, подій і слабкостей, що представляють собою напасті минулого. Карти можна розігрувати звичайним чином, сплачуючи їх вартість ресурсами, або використовувати при проходженні перевірок.

Ігрове поле формується з карт-локацій, що лежать закритою стороною вгору. Увійшовши в локацію, сищик перевертає карту, читає текст на ній і викладає вказану кількість доказів. На карті локації зображені символи пов'язаних локацій, куди можуть перейти сищики.

Обраний сценарій ділиться на дві колоди карт - цілей-сцен і задумів зла. Кожна сцена вимагає зібрати певну кількість доказів. Сищики повинні виконати всі цілі до того, як відкриється остання карта задуму. Це єдиний спосіб виграти партію.

Фази раунду і перевірка навичок

Ігровий раунд складається з чотирьох фаз - Міфу, сищиків, ворогів і перепочинку. У фазу сищиків гравці можуть зробити до трьох дій - перейти в пов'язану локацію, досліджувати поточну локацію, добрати одну карту, отримати один ресурс, активувати дію на карті, розіграти карту активу або події з руки, приманити ворога до себе, битися з ворогом або втекти від ворога.

В процесі партії гравці постійно проходять перевірки навичок - інтелекту, сили, волі і спритності. Сищик розігрує з руки будь-яку кількість карт, на яких вказані символи потрібного досвіду і збільшує значення навички. Інші сищики в тій же локації вправі допомогти колезі, розігравши по одній карті кожен.

Потім випробуваний дістає з мішка один жетон хаосу. Числові жетони хаосу, як правило, змінюють кінцевий результат в меншу сторону. Жетон з символом щупальця призводить до миттєвого провалу. Пентаграма змушує звернутися до особистої мапі сищика. Сенс інших символів визначається конкретним сценарієм. Щоб пройти перевірку, підсумкове значення навику має бути не меншим, ніж параметр перевірки.

Для розігрування карти активу або події потрібно заплатити вказану на карті кількість ресурсів. При дослідженні локації сищик проходить перевірку інтелекту, і в разі успіху отримує один доказ. Під час бою проводиться перевірка сили. Також детектив може спробувати втекти від ворога, пройшовши перевірку на спритність.

У фазу ворогів сили зла переміщуються між локаціями і атакують сищиків, одночасно завдаючи рани і знижуючи свідомість. У фазу перепочинку оновлюються (повертаються) розіграні карти, сищики отримують по одному ресурсу і добирають по одній карті з особистих колод.

У фазу Міфу на карту задуму викладається жетон безвиході і сищики беруть по одній карті з колоди контактів. Якщо це карта напасті, сищик застосовує її ефект. Якщо це ворог, сищик змушений битися з ним. Гравці повинні відкрити наступну карту задуму, якщо кількість жетонів безвиході в грі стає рівною зазначеному на поточній карті задуму значенню. Коли сищики відкривають останню карту задуму, вони провалюють партію.

2 499 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Зареєструйтесь та накопичуйте знижку (-3% вже на перше замовлення)
Протектори Стандартні: 63,5х88 - 4 пачки; 41х63 - 1 пачка
Преміальні: 63,5х88 - 7 пачок; 41х63 - 1 пачка
Категорія Для гіків, Детективи, Жахи, Кооперативи, Для двох, Соло, Міти, Фантастика, Фентезі
Механіки Варіативність здібностей, Відіграш ролі, Менеджмент руки, Модульне поле, Обмеження комунікації, Побудова колоди / мішечків / набору кубиків, Події, Сценарії / Місії / Кампанії
Мова Українська
Видавець Ігромаг
Вік 14+
Гравців 1-4
Час партії 60 - 120 хв.
Рейтинг

8,7

BGG Тут
Складність Важче середнього
Рік виходу 2021
Рік локалізації 2024
В коробці 5 карт дослідників
5 міні-карт
111 карт сценарію
245 карт гравця
61 жетон ресурсів
44 жетони хаосу
27 жетонів жаху
40 жетонів пошкоджень
57 жетонів підказок/безвиході
книга сценаріїв
посібник
правила
  • Новою Поштою по Україні - швидка доставка 1-2 дні. БЕЗКОШТОВНО до відділення від 2500 грн *
  • Самовивіз з нашого клубу в м.Чернівці (вул. Шевченка, 22а)
  • Самовивіз з нашого магазину в м.Чернівці (вул. Головна, 103)

* доставка передзамовлень безкоштовна від 5000 грн

  • Готівкою/Картою при отриманні в магазині або на пошті *
  • За реквізитами
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard через платіжні сервіси LiqPay та plata by mono
  • Оплата частинами від ПриватБанку
  • Покупка частинами від Monobank

* недоступно для передзамовлень та замовлень до 150 грн

  • Надійне пакування: коробка + повітряно-бульбашкова стрічка + наповнення
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для замовлень зроблених після 15:00)
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору