Війна Персня гра. Епічна воєнна стратегія
Гра ведеться доти, доки одна зі сторін не здобуде перемогу. Ігровий раунд поділяється на кілька фаз.
- У фазу «Братства» гравець за Вільні Народи може оголосити розташування Братства й активувати один з вільних народів, якщо Братство перебуває в місті чи фортеці цього народу.
- У фазу «Гонитви» гравець за Тінь розміщує свої кубики в комірках гонитви. Загальна кількість кубиків не повинна перевищувати чисельність Братства. Далі гравці кидають усі кубики, крім призначених для гонитви.
- В основній фазі «Дій» гравці по черзі виконують різні дії з використанням кубиків.
- У фінальній фазі раунду перевіряють умови перемоги.
Виконання дій
Залежно від символів на гранях кубиків гравці можуть виконувати різні дії в основну фазу:
- «Персонаж» дозволяє переміститися лідеру з військом або атакувати противника. Також Тінь може перемістити назґулів, а Вільні Народи - розіграти карту події, просунутися треком Братства, приховати Братство, відокремити від нього супутників або перемістити супутників.
- «Військо» дозволяє пересувати свої війська й атакувати ворожі.
- «Мобілізація» дозволяє наймати підкріплення.
- «Подія» дозволяє взяти одну карту події або зіграти карту події з руки.
Події поділяються на військові й героїчні. Карти подій можна використовувати в бою.
Перебіг битви
Гравці атакують ворожі армії за допомогою деяких карт подій і символів «військо» та «персонаж» на кубиках. Гравець-нападник може направити в бій як усе військо, так і його частину. Гравці отримують кубики за кількістю загонів (максимум - 5). Лідери у військах дозволяють перекидати кубики. Суперники розігрують карти подій як бойові карти, кидають кубики, перекидають їх і прибирають втрати. Битва закінчується, якщо знищена одна з армій, якщо хтось відступив або нападнику розхотілося атакувати.
Умови перемоги
- Тінь перемагає, якщо вплив Персня на Персненосців досягає значення 12 на відповідному треку.
- Вільні Народи перемагають, якщо Єдиний Перстень знищений.
Тінь святкує воєнну перемогу, якщо контролює поселення вільних народів, що дають 10 переможних очок загалом. Так само виграють Вільні Народи, якщо контролюють міста й фортеці Тіні на 4 переможні очки загалом.