0

Настільна гра Сяйво (Glow)

Артикул IG-2204
В наявності

ПРО ГРУ

Тінь спустилася на острови, й лише хоробрі мандрівники вже сотні років з покоління у покоління передають свої знання з пошуку Світла. Можливо, саме серед героїв цього покоління знайдуться ті, що зберуть достатньо Спалахів, аби розвіяти Морок? Антуражна настільна гра «Сяйво» запрошує від одного до чотирьох гравців до змагання зі збору Світла у тьмяних локаціях із прокладенням маршрутів, менеджментом обойми кубиків, драфтом супутників та прокладанням маршрутів двома різними мапами - полями краю Тіней та архіпелагу Темряви.

Якщо вам до вподоби нестандартне використання кубиків, також радимо придивитися до динамічних перегонів «Кубітос». А от збір сетів із різних символів задля активації карт знадобиться гравцям у грі «Племена вітру» про відновлення природи після захоплення Землі новим забрудником.

Приготування до гри

  1. Виберіть сторону поля, на якій ви будете грати. Край Тіней додає до партії ще й механіку розміщення таборів, що можуть принести додаткові переможні очки наприкінці гри, але зменшує варіативність маршрутів, бо учасники матимуть тільки одну фішку, що буде переміщуватись полем. Водночас на стороні архіпелагу Тіні кожен учасник матиме аж 4 фішки човнів для переміщення, що водночас будуть й таборами, якщо їх залишити на тому чи іншому острові.
  2. Усі гравці обирають стартові кольори й отримують компоненти свого кольору: карти героїв, великі кубики свого кольору в кількості, що вказано на карті героя, та фішки. Якщо ви граєте на стороні архіпелагу, кожен гравець додатково вибирає колір човнів. Чотири з п'яти човнів слід розмістити у центральній зоні поля, тоді як стартову кампанію з фішкою табору свого кольору гравці розміщають у початковій зоні в лівому нижньому куточку поля. Також слід розмістити на поділці 10 треку сяйва маркери підрахунку очок гравців.
  3. Утворіть коло поля запаси компонентів: жетонів усіх кольорів та кубиків, по одному великому кожного кольору та один чорний маленький кубик.
  4. Окремо перетасуйте супутників з А та Б на сорочці. Поверніть до коробки по три карти з кожного стосу та покладіть стос А поверх стосу Б. Це ваша колода супутників для гри. Покладіть 5 верхніх карт з утвореної колоди в ряд під планшетом зустрічей.
  5. Випадково оберіть першого гравця та дайте йому відповідний жетон. Наступний після нього за чергою гравець отримує два жетони перекидів.
  6. Перший гравець кидає усі 9 позосталих малих кубиків та розміщає їх до комірок з відповідними до отриманих символами. Якщо на бузковому кубику випав символ сліду, перекиньте його. До комірок, до яких не потрапив жоден кубик, розмістіть один жетон сліду.
  7. Починайте гру!

Перебіг гри Сяйво

Гра триватиме вісім днів-раундів, кожен з яких поділено на 5 фаз.

  1. Світанок. У цій фазі гравців вибирають собі супутника з ряду під планшетом зустрічей. Вибір гравці здійснюють по черзі. Перший гравець після здійснення вибору скидає також одну іншу карту на свій вибір. Разом із вибраною картою гравці отримують всі кубики та жетони з комірки на планшеті зустрічей над нею.
    Не вибрані карти супутників відправляються до скиду.
  2. Ранок. Гравці водночас кидають всі свої кубики - й великі, і отримані з супутником малі.
    Запас великих кубиків у гравця можна збільшити завдяки картам супутників. У верхньому лівому куті карти може бути вказано колір та кількість кубиків, які отримує до свого запасу гравець, поки має цю карту у грі.
    Кожен кубик має різні шанси випадіння символів. Бузковий кубик має на шостій грані символ сліду, тоді як решта мають на шостій грані додатковий символ елементу свого кольору (наприклад, зелений має символ листка, а отже, отримати листок за кидка зеленого кубика ви маєте більше шансів, ніж з кидка помаранчевого).
    Якщо учасник бажає перекинути кубик, кожен символ перекиду з його жетонів або карт дає змогу одноразово перекинути один або два кубики на вибір. Якщо ж ви бажаєте отримати з кубика конкретний символ, можна витратити одразу три символи перекиду. Жетони перекиду після використання скидаються до спільного запасу, а символи перекиду на картах можна використати тільки один раз за раунд.
    Символи перекиду також можна отримати з треку переможних очок. Для цього поверніть свій маркер підрахунку назад на найближчу поділку із символом перекиду. Зробити це можна необмежену кількість разів за раунд, та нижче 0 опустити свій рахунок неможливо.
    Чорний кубик потрапляє до гри з появою персонажа Каара й приносить учасникам (крім власника карти Каара) додаткові негаразди. Детальніше про прокляття можна прочитати в буклеті правил.
  3. Полудень. У цій фазі учасники застосовують свої ефекти карт. Для активації ефекту кожної карти супутника необхідно мати серед результатів на кубиках певні символи. Ефекти карт можуть призвести до отримання Спалахів (переможних очок), жетонів слідів та перекидів, жетонів світлячків та навіть смерті супутників (символ черепа). Якщо супутник гине, після активації ефекту відправте його до скиду. 
    Ефекти карт можна активувати кілька разів, якщо це не стосується скиду супутника. Водночас гравець не може не активувати ефекти, навіть якщо цього бажає.
    Супутники активуються по черзі. Якщо карта, що приносила вам до запасу кубик певного кольору, за активації ефекту пішла до скиду, ви повертаєте до запасу й відповідний кубик та не можете його використовувати.
  4. Надвечір'я. У цій фазі гравці переміщують свої фішки полем. Для цього треба мати (або навпаки - не мати) відповідні символи елементів на кубиках у своєму запасі, скидати жетони слідів чи світлячків або й перекидів. Якщо вам не вистачає певного символу, ви завжди можете скинути жетон сліду як джокер. Якщо ви не маєте жетонів або символів для виконання умов комірки, ви не можете на неї переміститись. Переміщатися можна лише згідно з вказаним на полі напрямком руху.
    За гри на стороні краю Тіней, коли ваша кампанія завершує переміщення на галявині, ви розміщаєте на ній фішку вашого табору.Табір на галявині принесе вам стільки переможних очок наприкінці гри, скільки вказано на цій галявині. Так само на певному острові можна залишити свій човен, аби наприкінці гори він приніс відповідну кількість переможних очок.
  5. Вечір. У цій фазі тривають приготування до наступного раунду. Всі маленькі кубики з запасів гравців розміщаються на відповідні комірки планшета зустрічей. Ряд зустрічей поповнюється новими 5 картами з верху колоди. Жетон першого гравця отримує наступний за чергою учасник.

Завершення гри та визначення переможця

Переможні очки наприкінці гри можна отримати за:

  • Символи на картах супутників. Вони можуть як додавати, так і віднімати переможні очки.
  • За символи на островах та галявинах, на яких ви залишили табори й човни.
  • За світлячків. Якщо кількість жетонів світлячків у гравця наприкінці гри більша або дорівнює його кількості супутників, це приносить додатково 10 ПО.
  • За жетони слідів. Кожен жетон приносить 1 очко.

Учасник із найбільшим переможним рахунком здобуває перемогу.

1 599 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Зареєструйтесь та накопичуйте знижку (-3% вже на перше замовлення)
Категорія Сімейні, Соло, Фентезі
Механіки Збирання сетів, Кидання кубів, Перевірка вдачі
Мова Українська, Мовонезалежна
Видавець IGAMES
Вік 10+
Гравців 1-4
Час партії 30 - 60 хв.
Рейтинг

7,0

BGG Тут
Складність Легше середнього
Рік виходу 2021
Рік локалізації 2023
В коробці ігрове поле
планшет
30 кубиків
53 картки
96 картонних жетонів
41 дерев’яна фішка
8 плиток для соло-гри
  • Новою Поштою по Україні - швидка доставка 1-2 дні. БЕЗКОШТОВНО до відділення від 2500 грн *
  • Самовивіз з нашого клубу в м.Чернівці (вул. Шевченка, 22а)
  • Самовивіз з нашого магазину в м.Чернівці (вул. Головна, 103)

* доставка передзамовлень безкоштовна від 5000 грн

  • Готівкою/Картою при отриманні в магазині або на пошті *
  • За реквізитами
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard через платіжні сервіси LiqPay та plata by mono
  • Оплата частинами від ПриватБанку
  • Покупка частинами від Monobank

* недоступно для передзамовлень та замовлень до 150 грн

  • Надійне пакування: коробка + повітряно-бульбашкова стрічка + наповнення
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для замовлень зроблених після 15:00)
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

 

Вгору