Ласкаво просимо до Дикого Заходу, що працює на системі правил «Шалені світи» (Savage Worlds)! У цьому «пробному забігу» ви знайдете все необхідне, щоб зіграти в пригоду «Кров на кряжі».
Кожен персонаж або істота має п’ять характеристик (витримка, воля, кмітливість, міць, спритність), а також певну кількість навичок. Часто персонажі мають схожі навички, особливо попервах. Але згодом проявляється певна спеціалізація, коли персонаж здобуває різні переваги.
Шалені світи Пробний забіг. Мертві землі
«Шалені світи» використовують унікальну систему ініціативи для боїв, щоб усе відбувалося швидко, шалено та шалапутно. «Savage Worlds Test Drive» включає все, що потрібно для гри, включно з попередньо згенерованими «архетипами» персонажів, картками сили та правилами бою.
Правилами організована в одну систему «сил» уся можлива «магія»:
таємні окультні знання в практиці злих сектантів,
ритуали вуду,
старовинні закляття могутніх чаклунів,
химерні пристрої, створені божевільними вченими,
суперсили чи паранормальні розумові здібності.
У кожній грі сили діють однаково, але практичне застосування чи обмеження роблять їх нескінченно різноманітними. Тобто можна створювати чарівників, божевільних учених, супергероїв чи навіть істот, маючи один простий набір сил.
Череда дій
За свій хід персонажі можуть виконати до трьох дій. Кожна додаткова дія після першої накладає штраф −2 на всі дії. Можна переміщуватися і виконати одну звичайну дію безкоштовно, це може бути атака, закляття тощо. Крім цього за рішенням ігромайстера дозволяється виконати декілька вільних дій (рухатися, впасти на землю, викинути предмет).
Переміщення
Темп персонажів зазвичай дорівнює 6, тобто вони можуть переміститися ігровим полем на 6 дюймів за раунд, і це вважатиметься вільною дією. Для бігу можна використати дію.
Атака
Одна дія - одна атака. Порівнюються значення на кубиках обох сторін конфлікту, сила дальнього бою також залежить від відстані пострілу. Після успішної рукопашної або дальньої атаки нападник кидає кістку ушкоджень. Якщо значення ушкоджень дорівнює або перевищує стійкість персонажу, то ціль шокована або поранена.