Вітаємо в космічному агентстві… котиків!
Чи думали ви про те, що ваші муркотливі друзі можуть не лише робити «мняв» і «млем», а й за бажання захопити світ? Чи навіть… УСЕСВІТ? Пропонуємо вам таку спробу передбачення: у недалекому майбутньому, невдовзі після захоплення Землі, коти націлилися на новий рубіж – підкорення космосу! Милі пухнасті астронавти, розігріті котячою м’ятою, влаштовують запеклі перегони в захопленні галактик. Проте коти відомі не лише своєю граційністю, а іноді й незграбністю, яка може спричинити певні космічні КОТОстрофи…
«MLEM. Космічне агентство» – це захоплива й надзвичайно мила сімейна гра з киданням кубиків і механікою перевірки удачі (push-your-luck). Гравці в ролі очільників котячих центрів аеронавтики та космічних досліджень відправлятимуть своїх пухнастих підданих на ракету, керуватимуть нею в мандрівці космосом, висаджуватимуть котів на місяцях і планетах, щоб наприкінці гри здобути якнайбільше переможних очок.
Огляд ігроладу
Гра складається з низки послідовних космічних експедицій, протягом яких ви вирішуватимете, кого зі своїх астронавтів відправити в космос. Кожен із них має особливі вміння, які можна використати на свою користь. Що далі ви відправите своїх астронавтів, то більше очок здобудете, проте ракета з вашими астронавтами може зазнати аварії, а ваші плани – зазнати краху.
Кожна космічна експедиція складається з фази зльоту, фази подорожі та фази приземлення:
- Фаза зльоту. Гравець, який починає експедицію, кладе маркер ракети на поділку «0» на килимку космосу. Потім він вибирає одного зі своїх астронавтів і кладе цей жетон на першу комірку поля ракети. Далі за годинниковою стрілкою кожен гравець вибирає одного зі своїх доступних астронавтів і кладе цей жетон на наступну незайняту комірку поля ракети. Гравець, який починає експедицію, стає командиром, доки його астронавт не висадиться з ракети або вона не зазнає аварії.
- Фаза подорожі. Командир кидає всі доступні кубики, а потім групує їх відповідно до результатів. Командир вибирає одну чи кілька груп кубиків, що відповідають значенням, які зображені на килимку космосу поруч із поточним розташуванням маркера ракети. Ракету просувають на кількість поділок, що дорівнює сумі значень вибраних кубиків. Використані кубики треба скинути, крім тих, що мають символ форсажу. Позосталі кубики стануть доступні командиру в наступній фазі подорожі.
- Фаза приземлення. Командир експедиції, а потім решта гравців вирішують: чи їхній астронавт залишається в ракеті й продовжує експедицію, чи висаджується на відповідному місяці (який відразу принесе переможні очки) / відповідній планеті (яка принесе переможні очки в кінці гри). Якщо ж маркер ракети досягає глибокого космосу, то всі астронавти повинні висадитися з ракети й отримати переможні очки.
Якщо командир висаджується з ракети, то гравець, чий астронавт наступний на полі ракети, негайно стає новим командиром. Він отримує невикористані кубики. Тепер новий командир буде кидати кубики та вибирати, які з них використати у фазі подорожі.
Космічна експедиція завершується, коли всі астронавти висаджуються з ракети або ракета зазнає аварії. Аварія стається, якщо в результаті кидка кубиків жоден із них не відповідає значенням поруч із поточним розташуванням маркера ракети – у такому разі треба просунути жетон треком космічного провалу, забрати з поля ракети астронавтів і завершити космічну експедицію. Гравець, який почав експедицію, передає поле ракети гравцю ліворуч – він почне наступну експедицію.
Кінець гри
Гра завершується після 11 провалів або коли будь-який гравець розмістив на килимку космосу 8 своїх астронавтів. Гравці рахують переможні очки (за висадку на планети, місяці й у глибокому космосі, а також за виконання жетонів мети) – учасник із найбільшою кількістю очок перемагає!
Після того, як ви зіграєте за звичайними правилами, можете використати додаткові ігрові модулі в будь-якому поєднанні – вони зроблять гру трохи складнішою та цікавішою.