ПРО ГРУ
«Магічний лабіринт» – захоплива гра для дітей і дорослих
У настільній грі для дітей і дорослих «Магічний лабіринт» юні чарівники загубили в лабіринті кілька магічних артефактів, і тепер намагаються їх знайти, та й так, щоб цього не помітив учитель. Проте в лабіринті є невидимі стіни, тож гравцям доведеться опиратися на свою кмітливість і хорошу пам’ять.
«Magic Labyrinth» у свій час отримала безліч нагород і номінацій, зокрема стала найкращою дитячою настільною грою на UK Games Expo Awards, Årets Spill та Spiel des Jahres.
Перебіг гри
Учасники збирають тривимірне ігрове поле, що складається з рівня підземного лабіринту та рівня підлоги, з компонентів у коробці. Буклет правил містить кілька рекомендованих варіацій поля, тож ви зможете підібрати для себе будь-який рівень складності.
Наповність мішечок жетонами артефактів та роздайте кожному гравцю по фігурці чарівника. Закріпіть фігурки магнітними кульками на верхній частині поля (рівень підлоги).
Кожен хід складається з послідовних дій:
-
Розміщення жетона. Перший гравець навмання тягне жетон артефакта з мішечка і розміщує його на сегменті ігрового поля з відповідним символом. Мета – дістатися фігуркою чарівника клітинки з артефактом.
-
Кидок кубика. Далі гравець кидає кубик, щоб визначити кількість клітинок, на яку можна перемістити фігурку.
-
Переміщення фігурки. Гравець переміщує свою фігурку на відповідну кількість клітинок.
Коли перший гравець завершує переміщення, хід передають наступному гравцю. Якщо під час переміщення фігурка наштовхується на заховану всередині ігрового поля стіну, кулька відпадає, фігурку повертають у початкове положення, і хід передають наступному гравцю.
Якщо кількість клітинок переміщення (припустімо, три) більша за шлях, що треба пройти до клітинки з артефактом (наприклад, дві клітинки), фігурка завершує своє переміщення завчасно і зупиняється на клітинці з артефактом.
Коли якомусь з гравців вдається здобути артефакт, він забирає жетон собі, тягне навмання новий жетон та розміщує його на відповідній клітинці.
Радимо рухати фігурки різко та швидко, щоб запобігти шахраюванню у визначенні розташування невидимих стін.
Кінець гри
Гра завершується, коли якомусь із гравців вдається зібрати п’ять різних артефактів – він здобуває перемогу, і гравці можуть починати новий раунд з тією ж або іншою конфігурацією стін всередині лабіринта.