ПРО ГРУ
Кооперативний картковий філлер, оформлений у стилі восьмибітної відеогри. Настільна гра «Level Ten» - редизайн 2022 року швидкої карткової гри «Okey Dokey», що вийшла в 2016 році. Автора цієї гри, японського геймдизайнера Хісаші Хаяші, знаємо за такими іграми, як «Railways of Nippon», «Yokohama» та «Sail to India».
Level 10. Десятий рівень гра. 8-бітна кооперативна аркада
У настільній грі «Level 10. Десятий рівень» гравці спільними зусиллями намагаються допомогти відважному Лінку здолати посіпак лорда Ґанона й пройти всі 10 рівнів у 5 світах. Гравці по черзі викладають карти в 5 рядів. Кожен ряд – це один зі світів. Гравці перемагають, якщо їм вдається викласти 40 карт рівнів і 10 карт перезапуску. Якщо один з гравців не може викласти карту в свій хід, команда (і Лінк) відразу програє.
На початку партії треба викласти у стовпчик карти перезапуску – по 2 карти для кожного майбутнього ряду (під час гри карти рівнів викладають в ряди праворуч від цих карт перезапуску). Далі гравці перетасовують карти рівнів разом з картами павз (що менше карт павз, то складніша гра). Кожен отримує на руку певну кількість карт з перетасованої колоди (залежить від числа учасників).
Перебіг гри
Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою, доки не викладуть 5 рядів по 10 карт. У свій хід гравець виконує одну з 2 дій:
- Викладає з руки карту рівня або карту павзи. Гравець викладає карту у відповідний ряд, а потім бере на руку карту з колоди.
- Викладає карту перезапуску. Гравець бере одну з карт перезапуску ліворуч від цього ряду й викладає в кінець ряду. Потім гравець може скинути 1-2 карти з руки й узяти таку саму кількість карт з колоди.
Протягом партії гравці можуть казати одне одному, скільки карт певного світу мають на руці. Або про те, що в свій наступний хід планують викласти карту якогось світу чи карту перезапуску для певного світу. Не можна показувати свою руку й ділитися будь-якою іншою інформацією.
Правила розміщення карт
- Усі карти рівнів у ряді повинні належати до одного світу.
- Номер карти повинен бути таким самим або більшим, ніж номер попередньої карти. Карта перезапуску обнуляє поточний номер рівня.
- Не можна викладати карти в новий стовпчик, поки гравці не завершать поточний.
- У кожному стовпчику повинно бути 4 карти рівнів (чи павз) та 1 карта перезапуску.
- Замість карти рівня можна викласти карту павзи. Номер карти павзи дорівнює номеру попередньої карти.
Перемога й поразка
Гравці перемагають, якщо їм вдається викласти 50 карт рівнів і перезапуску (40 карт рівнів і 10 карт перезапуску).
Якщо гравець має на руці карти, але не може виконати жодну з двох дій, уся команда програє.