ПРО ГРУ
Чи доводилося вам долати акулу за допомогою праски й помади? Або, можливо, ви колись влаштовували диверсію з диско-кулею і жувальною гумкою? Ні? То чом не спробувати?! Ласкаво просимо до «Клубу пригод». Разом ви переживете незабутні пригоди і витягнете одне одного з багатьох скрутних ситуацій — усе завдяки вашим божевільним ідеям! Винахідливість, логіка та дрібка шаленства — найліпші друзі під час кожної подорожі.
Структура пригод
Книга пригод містить 12 пригод, доступних для гри. Кожна з пригод складається з 5 розділів, що завершуються завданнями, та епілогу. Ви зможете перейти до наступного розділу лише після успішного виконання поточного завдання.
Зазвичай гра — це одна пригода, що складається з 5 раундів. Під час кожного раунду виконайте такі послідовні дії:
- Прочитайте розділ
- Виберіть предмети
- Розв’яжіть завдання
- Закінчіть раунд
Кінець гри
Є два варіанти закінчення гри:
- Три неправильні відповіді. Якщо на ігровому полі більше не залишилося жетонів відповідей (гравці здійснили 3 невдалі спроби відгадати задумані предмети), ви програли гру. Але не хвилюйтеся — ви можете спробувати знову!
- П’яте завдання розв’язано. Якщо ваша фігурка шукача пригод досягла верхньої сходинки мотузяної драбини, ви успішно завершили свою пригоду. Вітаємо! Тепер ви можете зачитати епілог пригоди і привітати одне одного з перемогою. Ви талановита група і відстояли честь «Клубу пригод». Готові вирушити у наступну пригоду?