ПРО ГРУ
Хроніки Авеля – кооперативна гра, в якій спорядження ваших сусідів за столом не мають викликати заздрість, а навпаки підсилювати командний дух всіх інших. Адже тільки разом ви зможете подолати служителів темряви та перемогти у фінальній битві з великим та жахливим Звіром.
Рюкзак Героя
Отримавши в якості артефакту спорядження, гравець обирає куди його розмістити: в праву руку зброю, в ліву щит, на голову шлем. Все інше можна покласти в рюкзак, проте місце в ньому обмежене, і якщо жетон просто не поміститься туди фізично (накладати жетони поверх не можна), то і взяти його з собою герой не зможе.
Як перемогти Звіра
Гра триватиме певну кількість раундів в залежності від кількості гравців. Гравці у свій хід можуть обмінюватися амуніцією з побратимами, якщо стоять на одному тайлі, та виконати 2 дії з можливих, в тому числі дві однакових:
- Переміщення. Перемістіть свою фішку героя на сусідній тайл. Якщо він був закритим – відкрийте його, символ лігва означатиме появу монстра. Дію переміщення можна також використати на таємний шлях між двома тайлами з зображенням телепорту.
- Битва. Під час зустрічі на тайлі з монстром (малим, великим або Звіром), герой може атакувати, кинувши кубики. Кількість кубиків монстра вказана на його жетоні, а герой завжди кидає 2 зелених кубики та декілька додаткових в залежності від своєї амуніції чи еліксирів. Після вирішення битви та отримання ушкоджень можна відступити або виконати ще до двох сутичок. Якщо монстра було переможено – нагородою можуть бути монети, нове спорядження, або поліпшення спорядження. Якщо здоров'я героя опускається до 0 – він переміщується на тайл Замку та повністю відновлює здоров'я, але втрачає всі монети та 1 спорядження на свій вибір.
- Активація тайла. Якщо герой знаходиться в локації Кам'яні кола, Магазин, Кар'єр, Ельфійський табір, Озеро бажань, Пустеля, Покинуте село чи Майстерня алхіміків – то можне скористатися її ефектом.
- Відпочинок. Герой «розбиває табір», відпочиває та відновлює 2 одиниці здоров'я.
Схід Чорного місяця
Коли маркер раундів пробуджує головного монстра – Звіра – він починає свій похід на замок. Відтепер після ходів всіх гравців всі монстри рухатимуться в сторону замку. Для перемоги команді необхідно знищити всіх монстрів, включаючи Звіра.
На захисті фортеці
На локації Замок гравці не лише відновлюватимуть своє здоров'я, а і будуватимуть фортифікації (в цьому допоможе локація Кар'єр). Монстри не можуть увійти в замок, якщо там є хоча б одна стіна, в такому випадку замість входу в замок вони просто знищують одну стіну. Якщо якомусь монстрові вдасться увійти в замок – партія закінчується поразкою героїв.
Гра «Хроніки Авеля» має три режими складності в залежності від рівня сміливості тих, хто збереться з вами за одним столом. А для найбільш відчайдушних сміливців, які не бояться самотужки кинути виклик чудовиськам – передбачено захоплюючий соло-режим.