Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПРО ГРУ
Спокій на березі Вітбі порушений невідомим пустим кораблем з залитими кров'ю каютами. Місцеві жителі звертаються за допомогою до мисливця на нечисть професора Ван Гельсінґа в надії врятуватися від зловісного Дракули.
В цій дуельній грі метою професора є знищення суперника, а метою Дракули – перетворення всіх жителів одного району на вампірів.
Підготовка
На початку гри в кожному районі ігрового поля розміщуються по чотири жителі, а на планшеті рейтингу випадковим чином розташовуються 4 жетони кольорів. Дракула починає гру з 12-тьма очками здоров'я і ходить першим. Кожен гравець отримує 5 випадкових карт, які розміщує на тримачі у суворому порядку.
Перебіг гри
Тривалість партії – не більше п'яти раундів. У свій хід активний гравець добирає нову картку з колоди та вирішує:
- скинути та застосувати її ефект,
- або обміняти на одну зі своїх карт та застосувати ефект скинутої.
Таким чином, у гравця завжди буде 5 карт. Розкриті завдяки різним ефектам карти лежать перед тримачем, але на відповідному їй місці, адже кожна з 5 карт відповідає окремому району на ігровому полі.
Замість дії один із гравців може оголосити завершення раунду, але тільки якщо в скиді є не менше 6 карт. В такому випадку після ходу суперника раунд закінчується і гравці перевіряють свій вплив в районах, порівнюючи значення кожної карти.
Ви сьогодні на стороні добра чи зла?
Пріоритет кольорів визначається на спеціальному планшеті рейтингу кольорів. Переможець в районі перевертає жетон людини на сторону вампіра, якщо це Дракула, або прибирає жетон здоров'я Дракули, якщо це професор.
Гра завершується відразу, якщо виконана одна з умов перемоги. Якщо зіграно 5 раундів і цілі гравців не виконані, то перемагає Дракула, якщо звісно залишився живим.