Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПРО ГРУ
«Dark Souls: The Card Game» — це кооперативна колодобудівна гра, що використовує тактичні особливості бою відеоігрових Темних Душ. Мандруйте між вогнищами у тьмяному світі, намагайтесь зібрати якомога більше душ, аби не обернутися на червоніючого спорожнілого, та стежте за своїми діями, аби не втратити весь тяжко здобутий прогрес.
Карткова подорож до Темних Душ
«Dark Souls: The Card Game» відрізняється від старшої «Dark Souls: The Board Game» фактично усім, крім сеттингу. У картковій версії Темних Душ немає поля і деталізованих мініатюр, утім, вона досить добре відтворює відчайдушну souls атмосферу.
Особливості карткової версії Dark Souls
Картковий рушій із трьома різними планшетами-зонами (окрім планшета героя) забезпечує ігроладу карткових Темних Душ доволі велику гнучкість і варіативність.
- Колода гравця - це водночас стаміна, спорядження і здоровʼя героя. Звісно, повністю оновити колоду зі скиду можна буде лише якщо ви дістанетесь вогнища, а до того доведеться відновленням певної кількості карт з низу стосу скиду під низ колоди "лікуванням" чи поверненням конкретних карт "пошуком" на особливих картах дій. Як лише колода гравця вичерпується, його герой вважається переможеним і повертається до вогнища без усіх своїх здобутків у зонах луту й інвентарі, а також без жетонів душ.
- Вогнища. Коли герой використовує вогнище (бо його переможено або так вирішив гравець), він відновлює свою колоду зі скиду та отримує одноразовий бонус конкретного вогнища. Потому карту вогнища слід перевернути долілиць. Більше нею скористатися цієї партії не можна. Як лише згасне останнє вогнище, гравці програють: уламки бурштину остаточно втрачено і світло залишає вас назавжди.
- Стаміна та залишки людяності у колоді. Залишки людяності по факту є порожніми картами, що забивають колоду гравця непотрібом і додаються до неї коли герой ще не набрався достатньо придбаних і набутих активів. А от карти стаміни, що їх можна за душі замінити покращеними аналогами з ринку, є максимально необхідними для використання усього спорядження. Кожна дія з карт спорядження вимагає скинути карти стаміни із відповідною кількістю символів на них.
- Три планшети – для відображення позицій героїв, для позицій ворогів та для карт зустрічей на планшеті дослідження. Бойові планшети допоможуть за тактичного використання карт атаки й захисту та розвʼязання битв, а випадково розташовані карти на планшеті дослідження урізноманітнять просування локаціями.
- Бій. Коли герой зазнає поранень, він мусить скинути карти з руки або верху колоди відповідно кількості ушкоджень. Якщо герой наносить поранення суперникові, на його карту поміщається відповідний жетон. Переможені суперники приносять лут, що потім може переміститися в інвентар гравця.
- Тактичне використання поля і карт під час бою. Кожен суперник має свій патерн атаки, що спрямований на зону з планшета гравців. Якщо у цій зоні немає карт героїв, атака не влучає о них. також герої можуть захищатися, використовуючи карти спорядження. І герої, і вороги мають атаки чотирьох різних типів, до яких бійці мають або не мають слабкості. Якщо боєць вразливий до атаки певного типу, цей удар ігнорує одну одиницю захисту і, відповідно, має шанс нанести на одне ушкодження більше.
- Бої з босами. Бій з босом має інакший перебіг, ніж зіткнення зі звичайними ворогами, що мають усі свої патерни бою на своїй же карті. На відміну від них, кожен бос має колоду дій, що виходитимуть що ходу і матимуть різні ефекти. Після того, як колода боса вичерпається, вона відновлюється з його скиду у тій само послідовності карт, тож герої (якщо вціліли) матимуть можливість підготуватися до його дій.