ПРО ГРУ
«Чотири темпераменти» - це гра про риси характеру найрізноманітніших персонажів казкового королівства. Тільки вам вирішувати, у який бік трактувати певні сцени з ілюстрацій на картах гри, й розуміння ходів інших гравців у грі комбінує удачу зі стратегією. Блефуйте, створюйте візерунки на полі королівства, отримуйте перевагу на картах сцен та будуйте маршрути між локаціями на мапі - все це пропонує гра «Чотири темпераменти» із неймовірно атмосферними ілюстраціями, стилізованими під середньовічні літописи.
Приготування до гри
- Зберіть ігрове поле
- Розмістіть карти сцен "вечірок" від зібраного поля
- Випадково виберіть чотири карти цілей та розташуйте їх над полем
- Перемішайте карти в колоді великих карт сцен та розкрийте чотири випадкові карти. Відмітьте комірки цих сцен на полі жетонами із лікарями
- Роздайте гравцям мішечки з 20 жетонами їхнього кольору, а також жетони виконання цілей.
- Всі гравці беруть з торбинок 4 випадкових жетони.
- Виберіть найбільш агресивного гравця (холерика) - це перший гравець
- Вперед завойовувати серця жителів королівства!
Перебіг гри
Гравці по черзі викладатимуть свої жетони зіллячок долілиць на карти сцен та вечірок. Кожен житель має два кольори, що відповідають темпераментам з жетонів. Тільки жетони таких кольорів і можна розташувати на комірці учасника сцени. На одного учасника можна розмістити тільки один жетон.
На карти сцен можна розмістити скільки завгодно своїх жетонів, слід просто дочекатися, коли до вас знову дійде черга ходу. Втім, на плитку вечірки за гри втрьох і більше можна розмістити тільки 1 жетон, а за гри вдвох 2. У свій хід можна й спасувати. Коли до вас знову дійде черга, ви все одно зможете походити, та якщо всі гравці спасували, раунд завершується.
Інакше раунд може завершитися як тільки буде заповнено жетонами гравців усі комірки жителів на двох картах сцен, або якщо у всіх гравців закінчилися їхні жетони й вони більше не можуть зробити хід.
Наприкінці раунду спочатку визначте переможців на картах сцен, навіть якщо заповнена тільки одна карта й раунд завершився за інших умов. Для цього переверніть горілиць жетони гравців та звіртеся з умовами карти. Кожна карта має свої умови перемоги, що слід перевіряти послідовно. Наприклад карта, на якій зовсім не представлено персонажів-меланхоликів:
- Перемагає Холерик, якщо він на карті один. Якщо ні, перейдіть до 2.
- Перемагають двоє Сангвініків (якщо це жетони двох гравців, вони ділять перемогу). Якщо ні, перейдіть до 3.
- Один Сангвінік вислизає (один учасник сцени тікає до комірки на полі, що поєднана зі сценою лінією проходу чи мостом). Перейдіть до 4.
- Перемагає один Флегматик.
Після вирішення усіх карт сцен розмістіть жетони згідно з умовами перемоги цих карт на полі: переможці розміщуються на комірці з назвою сцени у відповідній зоні, а жетони персонажів, що вислизнули - за вибором гравців у сусідніх комірках. Виключенням є хіба що карти сцен з тваринами, бо вони зазначають зону без конкретної комірки сцени. Тоді слід розмістити жетон переможця у будь-якій комірці зони за його бажанням.
Перевірте виконання гравцями умов карт цілей. Кожен учасник, що виконав умову цілі, розміщає на цій карті відповідний жетон.
За кожен розміщений на картах цілей жетон вирішіть одну карту вечірки. Так, навіть якщо вона не повністю заповнена! Карти вечірок вирішуються подібним до сцен чином.
Після завершення раунду поверніть усі жетони гравців з карт сцен, що не потрапили на поле, до торбинок. Усі карти сцен відправляються до скиду. Відкрийте нові карти сцен. Якщо не виконано жодну з вимог завершення гри, партія триває далі.
Завершення гри
Гра триватиме протягом кількох раундів, аж поки не буде виконано одну з вимог завершення гри:
- Вирішено усі карти вечірки.
- Вирішено настільки багато карт сцен, що вже немає як оновити їх на столі.
- У гравців недостатньо жетонів в торбинці, аби на початку раунду поновити запас до 4.
Перемагає гравець, що наприкінці гри має найбільше виконаних цілей.