Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПРО ГРУ
Провінція Харіма, Японія, 1761. Даймьо Сакай Тададзумі - це один з найвидатніших радників шьогунату Едо, який правив регіоном із замку Хімедзі.
…, а отже, в найкращих інтересах різних місцевих кланів здобути прихильність клану Сакай. Заради досягнення впливу, члени їхніх сімей мають проникнути в усі рівні життя Білого Замку — від політичних ролей до військових посад, і навіть до простих садівників, які турбуються про кожну деталь у садах замку.
У настільній грі «Білий замок» гравці беруть на себе роль лідерів менших кланів, які змагаються за позицію та майбутнє їхнього клану у дворі Білої чаплі. Хитре та своєчасне керування ресурсами і розташування членів сім’ї в замку Хімедзі стане ключем до перемоги!
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Процес гри в «Білий замок» розділений на 3 раунди, у кожному з яких кожен гравець зробить по 3 ходи. Гравець, чий маркер вгорі треку порядку ходів, першим робить хід. Як тільки цей гравець закінчив свій хід, настає черга наступного гравця. Щойно всі гравці зробили по 3 ходи, раунд закінчується. Наприкінці третього раунду настає закінчення гри.
Упродовж гри ви відправлятимете членів вашого клану у двір Хімедзі працювати в садах, тренуватися захищати замок або підніматися феодальними сходами дворянства. Наприкінці гри ці члени клану принесуть вам очки різними способами.
Головне поле відтворює замок Хімедзі у всій його пишноті. Замок розділено на кілька зон, найбільша з яких розміщена всередині. Саме там придворні намагатимуться підійнятися соціальною драбиною, поки не досягнуть кола, наближеного до даймьо, щоб здобути його прихильність.
Тут також є ставок і сади, де кожен може відпочити, без обмежень споглядаючи їхню красу. За всім цим терпляче доглядають садівники. Ще однією важливою зоною є стіна й зовнішня частина замку, де воїни патрулюють і стоять на варті.
Нарешті ми знаходимо зону трьох мостів, де накопичуються три типи кубиків, які можна використовувати для виконання дій. Під час ходу гравці вибиратимуть 1 кубик з одного з мостів, розташовуватимуть його на одній із ділянок, позначених символом кубика, та застосовуватимуть її ефект.
ЯК ПЕРЕМОГТИ?
Кожен гравець дістане особисті володіння, де вони будуть стежити за своїми ресурсами й де зберігатимуть власний резерв робітників.
Коли рік добігає кінця, клани збираються в зимовому дворі, з повагою кланяючись найкращому кланові серед них.
Гравець, який набирає найбільше очок клану, перемагає!