ПРО ГРУ
Амигдала – ділянка людського мозку, у якій формуються емоції – смуток, спокій, вдячність, щастя, надія, злість, подив. Під час створення гри було використано наукові дослідження про мозок та нейрофізіологічні реакції.
Перебіг гри
Мета гри – зібрати якомога більше ресурсів, щоб розблокувати емоції на персональному планшеті та розмістити їх на ігровому полі. Переможні очки можна отримати за перевагу жетонів емоцій у кольорових зонах поля.
У свій хід гравець може обрати один із варіантів:
- Перемістити маркер настрою в зоні лотоса на ігровому полі за годинниковою стрілкою та придбати 1 або 2 жетони ресурсів, сплативши монети, та розмістити отримані ресурси у своєму банку пам'яті (протягом ходу дозволено перевищувати його ліміт).
- Розблокувати жетон емоції на своєму планшеті, сплативши зображені на ньому ресурси, потім розмістити його на ігровому полі амигдали в одну з кольорових зон, та отримати переможні очки за ланцюжок емоцій, а також бонуси з персонального планшету.
- Розмістити жетон претендента з власного банку пам'яті на ігрове поле в кольоровій зоні, щоб претендувати на переможні очки за цю зону наприкінці гри.
Окрім основної дії гравець завжди може виконати безкоштовний обмін предметів згідно спеціальної таблиці обміну у будь-який момент ходу. Наприкінці свого ходу гравець повинен скинути надлишкові жетони, які не помістилися в банк пам'яті, на власний розсуд.
Кінець гри
Коли у одного з гравців залишається 5 жетонів емоцій на планшеті, гравці завершують поточний раунд, після чого виконують ще по одному ходу і вже тоді проводять фінальний підрахунок балів. Перемагає гравець, що зібрав найбільшу кількість очок за:
- перевагу у кольорових зонах ігрового поля, на яких був розміщений жетон претендента,
- невитрачені монети.